من کیم؟؟

من کیم؟؟

کسی میدونه من کیم؟؟؟ من همونیم که دیوونه ای ام که هیچوقت عوض نمیشه همونی که همه باهاش خوشحالن همونی که انقد آهنگ گوش میده که از ترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفر میشه همونی که هق هقه همه رو با جون و دل گوش میده اما خودش بغضشو زیر بالشت میشکنه  همونی که با آهنگای شادم گریه اش میگیره همونی که مواظبه کسی ازش ناراحت نشه همونی که تکیه گاه خوبیه اما کسی تکیه گاهش نیس همونی که واسه بقیه زندگی میکنه نه خودش همونی که  همه فک میکنن خیلی سخته و شاد اما نیس همونی که همیشه همه رو میخندونه و خودش فیلم بازی میکنه که خوبه ولی خودش میدونه چقد داغونه  همونی که کلی حرف داره اما......................... آره من همونم(میشکونم غم هامو اما بیشرفا یادگرفتن شنا کنن)



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت11:24---6 دی 1393


به یاد اونیکه دوست داشتنو با تمام وجود یادش دادم



ولی اون رفت و به دیگری امتحان پس داد...



ghazal
ساعت14:22---15 مهر 1393
اسمِ بازیِ من و خدا زندگی ست

هیچ چیز، مثلِ بازیِ قشنگِ ما عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت،

مثلِ بازیِ بهار با درخت

با خدا طرف شدن کارِ مشکلی ست،

زندگی

بازیِ خدا و یک عروسکِ گِلی ست!


ghazal
ساعت10:00---15 مهر 1393
روزی از دل پرسیدند: کی شادی؟

گفت: هر وقت که عزیزی یادم کند

پس خدایا آنکه صادقانه مرا یاد می کند

عاشقانه نگاهش کن.


elham
ساعت12:49---13 مهر 1393
اینجا عشق یعنی اینکه به خاطر چشمهای دور و برت . . .معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:, ] [ 13:59 ] [ ლ❣❣fahime❣❣ლ ] [ ]